Et evigvarende strikkeprosjekt?

For omtrent et rs tid siden startet jeg p et strikkeprosjekt for f laget et mykt babyteppe til babyen i magen. Jeg er overhodet ikke noe flink i hndarbeid, men jeg hadde kjempelyst til lre meg strikke til babyen kom. Jeg kom for s vidt greit i gang, men siden jeg ikke er noe strikkefantom, s stoppet jeg opp da jeg strikket meg fast midt i en maske..Hormonell og sur slengte jeg fra meg "faenskapet" og sverget ikke rre det igjen! N har bde vr, sommer og hst gtt, hormonene har senket seg og jenta mi er straks 6 mnd gammel, s det er p hy tid f babyteppet hennes ferdig! I gr fant jeg frem det uferdige strikkeprosjektet og begynte p teppet det med ny giv! Denne gangen SKAL jeg bli ferdig!;)

Planene for dette teppet er hekle en hvit pyntekant rund etterp og hekle to-tre sm heklede blomster i hvitt garn i det ene hjrnet. Garnet er fra Sandnes Garn og heter babyull lanett superwash. Fargekoden er nr. 3021.

Ellers har jeg hatt en rolig og avslappende pske sammen med venner og familie. Det er utrolig godt bare ta det helt med ro og glede seg over stadig lysere og varmere dager!

2 kommentarer

Cecilie

05.04.2013 kl.19:38

Hei! Digger denne blogen s ekstremt mye! Liker spesielt at jeg opplever du tar leserne p alvor ved blogge s sykt bra som du gjr. Altfor mange blogere bare skriver masse tys og tror folk skal elske det, men det gjr ikke folk! Jeg brukte ha blogg fr men ikke n lenger fordi jeg fikk s mye hets at jeg bare ikke ville mer. Men du m aldri gi deg! For da vinner idiotene. Ikke la det skje, ok? :) DU er s bra. Men jeg har noe til deg. Det er en konkurranse hvor du kan vinne s mye red bull du greier drikke i et helt r! Det er perfekt for meg for jeg er helt addicted av energi drikke s jeg hper jeg vinner, men kanskje du har mer hell? :D Se lenken min for konkurransen :-)

avid reader

06.04.2013 kl.08:58

Tiden er kommet for neste innlegg:)) Please oppdater oftere. you have a way with words og det er interessant i tillegg!

Skriv en ny kommentar

Ida

Ida

27, Molde

Hei og velkommen til min blogg! Jeg er ei glad og utadvendt jente med en stor interesse for fotografering, mote og shopping. I oktober 2012 ble jeg mamma til en nydelig prinsesse og jeg skriver derfor endel om livet som mamma. I august blir jeg kona til drmmemannen, s for tiden opptar bryllupsplanlegging meg ogs.Flg meg gjennom hverdagens sm og store begivenheter! Kommentarer er alltid hyggelig!:)