Et evigvarende strikkeprosjekt?

For omtrent et års tid siden startet jeg på et strikkeprosjekt for å få laget et mykt babyteppe til babyen i magen. Jeg er overhodet ikke noe flink i håndarbeid, men jeg hadde kjempelyst til å lære meg å strikke til babyen kom. Jeg kom for så vidt greit i gang, men siden jeg ikke er noe strikkefantom, så stoppet jeg opp da jeg strikket meg fast midt i en maske..Hormonell og sur slengte jeg fra meg "faenskapet" og sverget å ikke røre det igjen! Nå har både vår, sommer og høst gått, hormonene har senket seg og jenta mi er straks 6 mnd gammel, så det er på høy tid å få babyteppet hennes ferdig! I går fant jeg frem det uferdige strikkeprosjektet og begynte på teppet det med ny giv! Denne gangen SKAL jeg bli ferdig!;)

Planene for dette teppet er å hekle en hvit pyntekant rund etterpå og å hekle to-tre små heklede blomster i hvitt garn i det ene hjørnet. Garnet er fra Sandnes Garn og heter babyull lanett superwash. Fargekoden er nr. 3021.

Ellers har jeg hatt en rolig og avslappende påske sammen med venner og familie. Det er utrolig godt å bare ta det helt med ro og glede seg over stadig lysere og varmere dager!

2 kommentarer

Cecilie

05.04.2013 kl.19:38

Hei! Digger denne blogen så ekstremt mye! Liker spesielt at jeg opplever du tar leserne på alvor ved å blogge så sykt bra som du gjør. Altfor mange blogere bare skriver masse tøys og tror folk skal elske det, men det gjør ikke folk! Jeg brukte å ha blogg før men ikke nå lenger fordi jeg fikk så mye hets at jeg bare ikke ville mer. Men du må aldri gi deg! For da vinner idiotene. Ikke la det skje, ok? :) DU er så bra. Men jeg har noe til deg. Det er en konkurranse hvor du kan vinne så mye red bull du greier å drikke i et helt år! Det er perfekt for meg for jeg er helt addicted av energi drikke så jeg håper jeg vinner, men kanskje du har mer hell? :D Se lenken min for konkurransen :-)

avid reader

06.04.2013 kl.08:58

Tiden er kommet for neste innlegg:)) Please oppdater oftere. you have a way with words og det er interessant i tillegg!

Skriv en ny kommentar

Ida

Ida

27, Molde

Hei og velkommen til min blogg! Jeg er ei glad og utadvendt jente med en stor interesse for fotografering, mote og shopping. I oktober 2012 ble jeg mamma til en nydelig prinsesse og jeg skriver derfor endel om livet som mamma. I august blir jeg kona til drømmemannen, så for tiden opptar bryllupsplanlegging meg også.Følg meg gjennom hverdagens små og store begivenheter! Kommentarer er alltid hyggelig!:)